16. Robert Janowski

Część !

Dzisiaj przyszedł autograf od Roberta Janowskiego. Jest polskim piosenkarzem, kompozytorem, poetą, aktorem, dziennikarzem radiowym i prezenterem telewizyjnym. Z wykształcenia jest lekarzem weterynarii. Od 1997 prowadzi teleturniej Jaka to melodia? w TVP1. Od września 2012 prowadzi audycję Między nami wszystko gra w Radiu Złote Przeboje. Bardzo się ciesze z tego autografu. ;)




Zdobyłam go poprzez formularz kontaktowy na oficjalnej stronie Pana Roberta

Powodzenia i wypchanych ! ;)

Komentarze

  1. Witaj, gratuluję autografu jak również świetnego bloga. Ja także założyłam bloga i pojawiła się pierwsza notka. Jeśli możesz to proszę dodaj mnie do linków. Ja już to zrobiłam z przyjemnością. Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki :-)
    Zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz